Partners van NIX

De NIX18-campagne is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners (Koninklijke Horeca Nederland, KWF kankerbestrijding, Longfonds, Trimbos-instituut, NOC*NSF, supermarkten verenigd in het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, GGD GHOR Nederland, GGD’en, Thuiswinkel.org, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit en de ministeries van Veiligheid en Justitie).

De NIX campagne wordt ondersteund door de volgende organisaties:

Koninklijke Horeca Nederland

Logo Koninklijke Horeca Nederland

KWF Kankerbestrijding

Logo KWF kankerbestrijding

Longfonds

Logo Longfonds

Het Trimbos-instituut

Logo Trimbos Instituut

NOC*NSF

Logo NOC NSF

CBL

Logo CBL

Ministerie van Justitie en Veiligheid

Logo Ministerie van Veiligheid en Justitie

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

Logo Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport

GGD GHOR

Logo GGD

Thuiswinkel.org

Logo Thuiswinkel Waarborg

Hartstichting

Logo Hartstichting

Vereniging Drankenhandel Nederland

Logo Vereniging Drankenhandel Nederland